wesele

Organizacja ślubu i wesela? Przecież to nic trudnego!
Niestety nadal wiele przyszłych par młodych tak uważa… Nic bardziej mylnego!

Takie wydarzenie w założeniu wydarza się tylko RAZ w życiu, więc każdy chce, by jego ślub oraz wesele było najpiękniejsze, niezapomniane i wyjątkowe. Zazwyczaj, gdy przychodzi czas zaręczyn, zaczynają się rozmowy na temat ślubu.

Pary wybierają motyw przewodni, charakter miejsca wesela, sukni ślubnej itd. I nagle, gdy przychodzi czas, kiedy trzeba umówić datę ślubu, zarezerwować salę, umówić podwykonawców, wybrać suknię ślubną i garnitur, ustalić listę gości, wybrać dekoracje, menu, tort, upominki dla gości, dodatkowe atrakcje to robi się nerwowo. Dla pary, która pierwszy raz organizuje tak duże wydarzenie, może to być nie lada wyzwanie i ogromny stres.

A czy nie o to chodzi, by ślub był najpiękniejszą chwilą, a nie kojarzył się z ciągłą bieganiną?
Dlatego warto wybrać wedding plannera, który całą organizację ślubu i wesela przejmie na siebie, oraz ma duże doświadczenie w tej dziedzinie.

Zorganizujemy dla Ciebie ślub kościelny, cywilny, cywilny plenerowy, humanistyczny.

 

Sprawdź, co możemy dla ciebie zrobić:

1. DOKUMENTACJA

  • Stworzenie szczegółowego kosztorysu i stała kontrola nad wydatkami
  • Stworzenie szczegółowego planu uroczystości
  • Stworzenie szczegółowej spersonalizowanej listy zadań z wyznaczonymi datami do ich wykonania

2. MIEJSCE WESELA

  • Wyszukanie miejsca na przyjęcie weselne zgodnie z oczekiwaniami klientów
  • Umawianie spotkań w miejscu docelowym – w celu obejrzenia miejsca kilkukrotnie, wyboru menu, spotkania z dekoratorami, oświetleniowcami, florystami, przeprowadzenia dnia próbnego
  • Doradztwo przy podpisywaniu umowy – w celu kontroli nad wszystkimi ukrytymi kosztami, jakie mogą znaleźć się w umowie
  • Rezerwacja miejsca docelowego
  • Kontakt z wybranym miejscem docelowym przez cały czas przygotowań
  • Opieka i doradztwo przy wybieraniu miejsca docelowego, zwrócimy uwagę na wszystkie elementy, czy sala lub inne miejsce spełnia wszystkie wymagania

3. SPRAWY URZĘDOWE

  • Koordynacja działań związanych z zawarciem związku małżeńskiego w urzędzie / kościele
  • Pomoc w przygotowaniu wszystkich potrzebnych dokumentów do urzędu / kościoła

4. KOORDYNACJA DNIA ŚLUBU I WESELA

  • Obecność w dniu ślubu i wesela w miejscu ceremonii i na sali weselnej od godzin porannych do końca wesela
  • Koordynacja podwykonawców w dniu uroczystości
  • Koordynacja pracy sali weselnej w dniu ślubu
  • Koordynacja pracy firmy dekoratorskiej, florystycznej i oświetleniowej w dniu uroczystości
  • Ostateczne przygotowanie sali weselnej na przyjazd Pary Młodej wraz z gośćmi
  • Szybka reakcja na niespodziewane sytuacje w dniu ślubu i wesela
  • Rozliczenia z podwykonawcami po wykonanej pracy
  • Stała opieka nad Parą Młodą i gośćmi w dniu ślubu i wesela

5. LOGISTYKA

  • Dyspozycyjność wedding plannera / project managera 24/7
  • Przeprowadzenie dnia próbnego w miejscu docelowym, w którym ma odbyć się wesele
  • Koordynacja i nadzór nad wszystkimi czynnościami w czasie przygotowań do ślubu i wesela
  • Spotkania / wideokonferencje / rozmowy z klientami
  • Organizacja noclegów dla gości i Pary Młodej
  • Organizacja transportów dla gości i Pary Młodej
  • Pomoc przy przygotowaniu planu usadzenia gości
  • Opracowanie koncepcji dnia ślubu z motywem przewodnim, kolorystyką

6. PODWYKONAWCY

  • Wybór cukierni do przygotowania tortu, słodkiego stołu i stały kontakt z firmą
  • Wybór florystki / firmy dekoratorskiej i stały kontakt z firmą
  • Wybór wypożyczalni dekoracji, opieka przy złożeniu zamówienia, odbiorze i zwrocie
  • Wybór fotografa / filmowca i stały kontakt z firmą
  • Wybór dodatkowych atrakcji i stały kontakt z firmami
  • Wybór oprawy muzycznej i stały kontakt z firmą
  • Wybór wizażystki / fryzjera oraz rezerwacja terminów
  • Wybór salonu sukien ślubnych / garniturów
  • Wysłanie podwykonawcom szczegółowego planu uroczystości i omówienie go z nimi
  • Nadzór przy podpisywaniu umowy z podwykonawcami
  • Wybór drukarni do przygotowania podziękowań dla rodziców, oraz papeterii ślubnej (winietki, menu, zaproszenia, numeracja stołów, plan stołów) i stały kontakt z firmą.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami.